16 marca 2017

Informacja

Cześć kochani!
Wiem, że ostatnio trochę zaniedbałam bloga. Wpływ na to miało kilka poważnych czynników. Ogrom nauki, załamanie nerwowe, nieszczęśliwa miłość - generalnie niezbyt mi się układało przez te kilka miesięcy. Przez myśli mi przeszło, żeby skończyć to opowiadanie, a raczej napisać jeden rozdział podsumowujący, ale włożyłam tyle czasu i wysiłku w tę  historię, że zamierzam ją do kończyć. Nie ważne ile mi to zajmie, ale doprowadzę historię Malii i Newta do końca. Zapewne będzie różnić się od pierwotnej wersji, jaką sobie zaplanowałam, ale to nieważne. Może będzie lepiej? Obecnie pracuje nad rozdziałem siedemnastym. Jestem mniej-więcej w połowie. Jest szansa, że pojawi się do końca tego tygodnia. Dajcie znać czy jeszcze tu zaglądacie. :) A może przez ten czas gdy mnie nie było, przybyli nowi czytelnicy? Odezwijcie, dacie mi ogromną motywację. :) Coś jeszcze dla was szykuje, ale na razie ci...
Do usłyszenia za kilka dni! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Template by Elmo